Vacatures
FysioTek is een jonge dienstverlenende organisatie. We ondersteunen een groeiende groep fysiotherapeuten en huidtherapeuten in de verstrekking van medische hulpmiddelen door het verzorgen van trainingen, contractering met zorgverzekeraars en administratieve afhandeling van orders en declaraties.
Financieel administratief medewerk(st)er
Wat ga je doen?
Voor onze financiële administratie zoeken we een enthousiaste, servicegerichte collega met ervaring. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het controleren en inboeken van de inkoopfacturen en het maken van verkoopfacturen. Ook behoort declareren naar de zorgverzekeraar en het verwerken van de retourinformatie van de zorgverzekeraar tot het takenpakket. Daarnaast onderhoud je contact met onze therapeuten en zorgverzekeraars.
Wat verwachten wij van jou?
Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring op financieel administratief gebied. Je bent accuraat, stressbestendig en oplossingsgericht. In de praktijk betekent dit dat je van aanpakken houdt en eenvoudig kunt schakelen tussen diverse taken en systemen die we hebben. Uiteraard beheers je de Nederlandse taal uitstekend in spraak en geschrift. Het betreft een zelfstandige functie, waarbij je regelmatig zult sparren met collega’s. Je hebt ervaring met Microsoft Office, ervaring met Exact is een pré. Bij voorkeur heb je interesse in of affiniteit met de gezondheidszorg.
Wat bieden wij?
- Een functie voor 24-32 uur in de week verdeeld over 3-4 werkdagen (de dagen stellen we in onderling overleg vast).
- Een marktconform salaris, 8% vakantiegeld en een pensioenvoorziening.
- We werken hybride, dus gedeeltelijk thuis en gedeeltelijk op kantoor.
- Werken binnen een klein en hecht team met gezellige en betrokken collega’s.
Kom jij ons team versterken? We zien je motivatiebrief en CV graag tegemoet. Je kunt deze mailen naar Helene Schulenburg – h.schulenburg@fysiotek.nl.